4/11/2017

DENIM. HOT OR NOT?

Pitkästä aikaa taas asukuvia! Ja vihdoin kunnollisia sellaisia. Kevät kolkuttelee jo kovaa oven takana vaikka minuutti sitten ulkona leijaili pieniä lumihiutaleita vielä, mutta ilmat lämpenee huomattavasti! Siispä kaivelin esille vähän kevyempää ulkovaatetusta toppatakkien tilalle. Silmille pomppas mun vanha farkkutakki, mitä en ole varmaan yli vuoteen käyttänyt, mutta silti jostain syystä en oo poiskaan heittänyt. Innostuin vetäsemään sen päälle ja rakastuin tähän uudestaan! Hakusessa ois nyt kuitenkin uus farkkutakki, ehkä vähän väljempi ja rennompi. Mutta siihen asti tää vanha hoitaa hommansa loistavasti. Päähän eksy myös mun ikivanha rakkaus, punainen Ponkesin pipo. Tää on ollu mulla jo monet vuodet ja kehittyny mulle niin tärkeeks kuin vain pipo voi koskaan olla.. I like!

Mitäs mieltä te ootte farkkutyylistä? onko takis ihan ehdoton nounoun vai löytyykö kaapista useampi kappale?

Untitled Untitled

Untitled Untitled Untitled

Jacket - H&M
Hoodie - Adidas originals
Jeans - H&M
Sneakers - Nike 
Beanie - Ponkes
Sunglasses - Ginatricot

6 kommenttia :

  1. En yleensä seuraa sinun blogia, mutta tämä asu on täyttä rakkautta! Ja makeet kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva kuulla että tykkäsit :) alan panostamaan vähän enemmän näihin asukuviin toivottavasti siis tykkäilet jatkossakin!

      Poista
  2. Mun silmään näyttää ainakin tosi kivalta! :) Täytyykin kaivella farkkutakki käyttöön heti, kun tää sää tästä muuttuisi vähän keväisemmäksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäki tykkään :) saisi pikkuhiljaa kyllä muuttua, joka toinen päivä paistaa aurinko ja jokatoinen sataa lunta...

      Poista
  3. Onpa kiva asu :) Omaan makuuni (eli itteni päällä) farkku ei oikein toimi ja en tykkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Mäkin kyl välillä arastelen, vain oikeen asun kanssa toimii mun päällä!

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)