6/05/2017

10X TÄMÄN HETKEN ONNELLISUUTTA

Onnea mulle juuri än yy tee NYT on…

1. Oon saanut monta pientä asiaa tehtyä mitkä oli kolkuttanut takaraivossa jo pidemmän aikaa, esim anniskelupassin hankkiminen tai ihan vain mekon tilaus tulevan lauantain juhliin. Asiat mihin on jo pidemmän aikaa vastannut vain "joojoo mä teen sen huomenna", alkoi kasaantumaan ja olo on ihmeellisen kevyt nytten kun sai kaiken tehtyä.

2. Kesävaatteet! Vaikka tuolla ulkona saattoikin sataa rakeita pari päivää sitten, on kesävaatteet kuitenkin jo pystynyt kaivamaan esiin. Mä rakastan kangashousuja ja maksihameita. Kaikkea missä olo on mukava ja vapaa, eikä mikään purista tai hankaa niinkuin farkut tekee.


Untitled

3. Uusi sohva. Sain vihdoin ja viimein hankittua pitkään toivotun sohvan kämppään. Ja täydellinen yksilö löytyi vielä käytettynä mutta aivan uuden veroisena, joten tässäkin asiassa pääsi säästämään kuluissa. Ja nyt voinkin tehdä sen lopullisen kämppäpostauksen vihdoin!

4. Näin melkein yli 1.5 vuoden jälkeen oon vihdoin päättäny mun seuraavan tatuoinnin, tai oikeastaan kaksi seuraavaa. Enään pitäisi aika varata ja pääsen taas piikin alle. Se on aivan totta kun sanotaan että tatuointien ottaminen koukuttaa ja se kipu saattaa jopa tuntua "hyvältä".

5. Mä olen saanut mun ihon paljon parempaan kuntoon kun se on koskaan ollut! Oon pitkästä aikaa voinut olla täysin itsevarmana ilman näppyjen peittelyä, vaikka eipä mulla koskaan huonoa itsevarmuutta ole ollutkaan. Pienien asioiden muutokset sai heti näkyvät tulokset aikaan, jes! Enään hommana olisi saada arvet pois, jos jollain on jotain hyviä keinoja arpien häivyttämiseen, please vinkkejä kommenttiboksiin!!

Untitled

6. Mun tulevaisuuden suunnitelmat näyttää entistä kirkkaammilta. Olen toivottavasti joko ensi syksynä tai talvena aloittamassa muotimarkkinoinnin tutkinnon opiskelua. Tää on niin mun paikka johon on pakko vaan päästä. En hakenut nyt yhteishaussa mihinkään, suomesta mulle ei oo vain löytynyt sopivaa koulua (briteistä kylläkin olisi löytynyt) joten Helsinki desing school on mulle tän hetken ykkös paikka.

7. Yksi elämän todella pieni ilo, nimittäin lakatut kynnet. Mä en töitten takia voi oikein pitää kynsilakkaa, niin neljän vapaapäivän sattuessa peräkkäin päätin lakata kynnet ja tunsin oloni kummasti paremmaksi! Hahh näinkin pieni asia voi tuua ihan älyttömästi iloa päiviin!

8. YSTÄVÄT. Mä sain nyt viikonlopuna pari kaveria takaisin jotka ovat olleet toisessa kaupungissa syystä x jo vähän pidemmän aikaa. Ai että miten ihanaa oli taas päästä näkemään ja viettämään iltaa yhdessä. Monta päivää putkeen kun ei tee muuta kuin käy töissä, salilla ja taas töissä niin kunnon irtiotto arjesta tekee aina hyvää.

Untitled

9. Aikaisemmin mainitut vapaapäivät. Vaikka pidänkin hurjasti mun työpaikasta, otan tietenkin kaiken irti vapaista. Tää meinaa siis hitaita aamuja, yhteisiä aamukahveja vällyjen välissä, aamuaurinkoa joka paistaa suoraan ikkunasta sisään, vapautta mennä salille hiljaisimpaan, eli parhaimpaan aikaan, shoppailua keskellä viikkoa, aikaa siivota ja tehdä kotihommia, sekä mitä parasta, aikaa blogata.

10. Tätä vikaa mun oli hankala keksiä. Tekisi mieli sanoa vain että yleisesti elämä. Elossa oleminen tekee miut juuri nyt onnelliseksi. Se että melkein joka viikko joudut lukemaan uutisista maailmalla tapahtuneista kauheuksista saa arvostamaan omaa elämää helvetisti enemmän. Välillä mä en edes pysty käsittelemään ja ymmärtämään että näitä asioita tapahtuu meidän elinaikana ja vielä tänä vuonna. Niinkuin mun yksi lempilause meneekin "But to live doesn't mean you're alive". Ja tätä aihetta tulee toinen mun uusista tatskoista käsittelemäänkin.

Untitled

1 kommentti :

  1. Noihin arpiin on moni saanut avun swiss clinicin skin rollerista! Se kuulemma todellaki auttaa niihin arpiin ja vähentää niitä huomattavasti yllättävän nopeesti säänöllisellä ja ohjeen mukasella käytöllä :) netistä googlaamalla löytyy ennen jälkee kuvia ja lisätietoo mut sitä suosittelisin.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)